Przygotowujemy się do realizacji zadania pn. "Remont/wymiana nawierzchni jezdni i chodników, stworzenie miejsc parkingowych" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022.
W ramach zadania planowana jest wymiana nawierzchni ul. Hebanowskiego pomiędzy numerami 1 i 64 oraz wymiana nawierzchni chodników na długości ok. 150 metrów.
Szczegółowy zakres zadania poznamy po opracowaniu dokumentacji projektowej. Dodatkowo, zakresy realizacji wniosków będą konsultowane i uzgadniane z wnioskodawcami na poszczególnych etapach realizacji.
Cykl realizacji wniosku jest dwuletni i powinien zakończyć się w grudniu 2023 r.
Aktualizacja, 22.10.2024 r.
Na realizację zadania remont oraz wymiana nawierzchni jezdni i chodników ulicy Hebanowskiego w Gdańsku wraz z remontem sieci kanalizacji deszczowej i przebudową sieci gazowej zabezpieczono 582 830,00. Wpłynęło 6 ofert, które są analizowane:
1. Konsorcjum, lider: P.P.H.U. „Da-Bruk” Drążkowska Helena - 1 411 820,60 zł
2. Usługi Ogólnobudowlane „SZELBRUK" Piotr Szela - 1429 971,56 zł
3. „WPRD GRAVEL” Sp. z o.o. - 1 917 253,90 zł
4. Saferoad Services Gdańsk Sp. z o. o. - 1 917 253,90 zł
5. HYDRO-MAG Sp. z o.o. - 1 711 868,51 zł
6. Grupa Flize Gres sp. z o. o. sp. k - 1 835 524,63 zł
Aktualizacja, 20.10.2022 r.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta - Nevora Projekt Łukasz Dawidowski, a wskazany koszt (wraz z projektem na drogę rowerową na ul. Gdańskiej) to 124 722,00 zł. Z firmą tą podpisano umowę. Termin opracowania to kwiecień 2023 r.
Aktualizacja, 22.09.2022 r.
Ogłoszono postępowanie na opracowanie dokumentacji projektowej. Otwarcie ofert nastąpi 27 września. Prace projektowe mają potrwać 26 tygodni od daty podpisania umowy.
Aktualizacja, 22. 06.2022 r.
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Postępowanie unieważniono. W najbliższym czasie zostanie powtórzone.
Aktualizacja, 9.06.2022 r.
Ogłoszono postępowanie na opracowanie dokumentacji projektowej (wraz z kilkoma innymi zadaniami z BO). Oferty można składać do 15 czerwca. Projekt ma być gotowy w grudniu 2022 r.