Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska - Funkcjonowanie DRMG w trakcie epidemii COVID-19

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: RODO

Z uwagi na panującą sytuację epidemiologiczną występują ograniczenia w dostępie siedziby DRMG dla kontrahentów zewnętrznych.

Kluczowe informacje:

  •  DRMG jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00 pod numerem stacjonarnym 58 320 51 00, pocztą e-mail oraz adresem ePUAP.
  •  Korespondencję oraz pisma w wersji elektronicznej odbieramy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  •  W recepcji siedziby DRMG (ul. Żaglowa 11, na parterze budynku AmberExpo) dostępna jest „WRZUTNIA”. Mogą Państwo wrzucać tam dokumentację/dokumenty papierowe, które nie wymagają potwierdzenia dostarczenia. Korespondencja jest wyjmowana z wrzutni kilkukrotnie w ciągu dnia.
  •  Pisma i dokumenty wymagające potwierdzenia dostarczenia prosimy przekazywać do DRMG za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.

Siedziba DRMG pozostaje zamknięta dla osób spoza jednostki. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość spotkania z pracownikami DRMG w wyznaczonym miejscu na parterze naszej siedziby, przy zachowaniu wszelkich zasad reżimu sanitarnego (zakrywanie ust i nosa, zachowanie dystansu) i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu. Informujemy, że dane gości DRMG wraz z danymi kontaktowymi są rejestrowane, by w razie potrzeby udostępnić je służbom sanitarnym.

Powyższe zasady obowiązują do odwołania. Za niedogodności z tym związane przepraszamy.