Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska - Zrealizowane

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: RODO

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska zakończyła realizację zadania , którego głównym celem była poprawa stanu nawierzchni jezdni Al. Grunwaldzkiej na odcinku od ul. Klonowej do ul. Kościuszki i od ul. Kościuszki do ul. Braci Lewoniewskich jadąc w kierunku Sopotu.

Celem realizacji zadania było wykonanie docelowego odcinka ulicy Przemyskiej, stanowiącego dojazd do budynków Senior Residence.

Zakres zadania obejmował wykonanie sygnalizacji świetlnej dla przejścia pieszego przez ul. Grunwaldzką na wysokości ul. Jesionowej oraz punktu monitoringu obejmującego wskazane przejście.

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska zrealizowała zadanie polegające na poprawie stanu technicznego ulicy Trakt Św. Wojciecha w Gdańsku na odcinku od ul. Gościnnej do ul. Sandomierskiej. 
Poprawiono stan techniczny ulicy Trakt Św. Wojciecha w Gdańsku na odcinku od ul. Gościnnej do ul. Sandomierskiej. Wykonano nową konstrukcję nawierzchni na odcinku chodnika od mostu przy ul. Raduńskiej do pawilonów przy ul.Trakt św. Wojciecha 40(a-d) o długości około 330 metrów. Poprawiono bezpieczeństwo ruchu kołowego, rowerowego i pieszego poprzez poprawę parametrów geometrycznych ulic. Przystosowano układ drogowy do ruchu osób niepełnosprawnych. 

W ramach inwestycji wykonano odcinek kanalizacji deszczowej w ul. Szczecińskiej na odcinku od ul. Malborskiej do ul. Puckiej wraz z przepompownią wspomagającą odpływ wód opadowych z kanału w ul. Szczecińskiej do kolektora ul. Kołobrzeskiej.

Przedmiotem realizacji była przebudowa nawierzchni drogowych wraz z odwodnieniem, oświetleniem, wodociągiem oraz budową kanału technologicznego w ulicy Walecznych na odcinku od ul. Dworskiej do ul. Południowej w Gdańsku. Zapewniono poprawę stanu technicznego ulicy, poprawę bezpieczeństwa ruchu kołowego, rowerowego i pieszego oraz przystosowano układ drogowy do ruchu osób niepełnosprawnych.