Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska - Zmiana zasad funkcjonowania DRMG

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: RODO

Zmiana zasad funkcjonowania DRMG

Od Marzec 16, 2020 10:26 aż Kwiecień 16, 2020 12:26
Wysłany przez Zespół Komunikacji Społecznej
Hits: 237

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i konieczność podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa od poniedziałku 16 marca 2020 r. siedziba Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska będzie zamknięta dla wszystkich kontrahentów zewnętrznych.  

W tym czasie:

  •  DRMG jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00 pod numerem stacjonarnym 58 320 51 00, pocztą e-mail oraz adresem ePUAP.
  •  Korespondencję oraz pisma w wersji elektronicznej odbieramy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • W recepcji siedziby DRMG (ul. Żaglowa 11) na parterze będzie dostępna „WRZUTNIA”. Mogą Państwo wrzucać tam dokumentację/dokumenty nie wymagające potwierdzenia dostarczenia.
  • Pozostałe pisma i dokumenty prosimy przekazywać za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.

Zasady przyjmowania korespondencji w Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska
w związku z wprowadzeniem od 16.03.2020 r. zawieszenia obsługi bezpośredniej w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa

Korespondencja od obywateli i podmiotów zewnętrznych:

- korespondencję przyjmuje się za pośrednictwem: epuapu, maila  lub Poczty Polskiej.

Korespondencję z placówki Poczty Polskiej odbierają wyznaczeni pracownicy Biura Organizacji i Zarządzania w zabezpieczeniu (rękawiczki) i przewożą do pok. 210 na minimum 24 godziną kwarantannę. Po 24 godzinach przenoszą ją do Kancelarii w celu otwarcia i zarejestrowania. Korespondencja w Kancelarii jest wydawana pracownikom DRMG w godzinach 8-10.

W jednym czasie w Kancelarii może przebywać tylko jedna osoba odbierająca korespondencję! Pracownik Kancelarii zobowiązany jest pracować w jednorazowych rękawiczkach.

Korespondencja od Jednostek Miejskich

- korespondencję przyjmuje się za pośrednictwem: epuapu, maila lub Poczty Polskiej.

W wyjątkowych sytuacjach jeśli przepis prawa wskazuje, że korespondencja musi być złożona papierowo, przedstawiciele JO mogą zrobić to wyłącznie w godz. 10-12, wchodząc do budynku Amber Expo i wkładając przesyłkę w zamkniętej kopercie - bez potwierdzenia do wrzutni znajdującej się na parterze, wewnątrz budynku Amber Expo (tuż przy Recepcji).

Wrzutnia na koniec pracy jest przenoszona przez pracowników BOiZ do pok. 210 na minimum 24 godziną kwarantannę, w tym czasie wystawiana jest nowa pusta wrzutnia. Zapełnioną wrzutnię pracownicy Kancelarii opróżniają po 24 godzinach kwarantanny.

Kurierzy zewnętrzni – zakaz odbioru przesyłek prywatnych, które nie są kierowane do DRMG. Zakaz dotyczy również odbierania osobistego przesyłek prywatnych i wnoszenia ich do budynku. Przesyłki kierowane do DRMG będą przyjmowane wyłącznie przez pracowników BOiZ - zabezpieczonych w maski i rękawiczki przy Recepcji budynku, po uprzednim zgłoszeniu przyjazdu kuriera przez pracownika ochrony pod nr telefonów: 58 722 89 02 lub 58 722 89 299. Przesyłka kurierska po odbiorze musi pozostać w pok. 210 minimum 24 godziny.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 13 marca 2020r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego.

 

 

Powyższe zasady będą obowiązywać do odwołania.

Za niedogodności z tym związane przepraszamy.