Ułatwienia dostępu

Skip to main content

tel. +48 58 320-51-00

© 2024 Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska

1) Aktualizacja dokumentacji projektowej w zakresie wykonania inwentaryzacji zieleni i projektu nasadzeń zastępczych oraz uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów,

  • Data zamieszczenia: 12.02.2024
  • Sygnatura zamówienia: 26/BZP-PU.511.22.2024/MN
  • Rodzaj zamówienia: Usługa
  • Osoby do kontaktu: Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Ewa Pomorska, Pion Projektów Kubaturowych, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Magdalena Nawrot, Biuro Zamówień Publicznych, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1. Aktualizacji dokumentacji projektowej w zakresie wykonania inwentaryzacji zieleni i projektu nasadzeń zastępczych oraz uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów,

2. świadczenia usługi pełnienia nadzoru autorskiego na etapie realizacji przedsięwzięcia oraz w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane, dla zadania pn.: „Budowa obiektu szkolnego przy ul. Morenowe Wzgórze w Gdańsku”.

Zaproszenie do złożenia oferty

Formularz ofertowy

Załączniki

Informacja o złożonych ofertach

Informacja o unieważnieniu postępowania